oferta
-
Strojenie: CROME, HONDATA, VEMS, AUTRONIC, ITD.
Nasza oferta zależy tylko od twojej wyobraźni. Z Twoją "zabawką" można zrobić naprawdę wiele, lecz nie jesteśmy w stanie w 100% określić kwotowo kosztu modyfikacji Twojego auta, ponieważ zbyt wiele czynników wpływa na wykonanie jednej modyfikacji, i niektóre operacje muszą być poprzedzone innymi aby wszystko poprawnie funkcjonowało. Podajemy cenę poglądową w której jesteśmy w stanie się zamknąć utrzymując wysoki poziom wykonania proporcjonalnie do osiągniętej mocy
CHIP TUNING
Nowoczesne samochody posiadają jednostkę sterującą silnikiem tzw. ECU (Engine Control Unit), która odpowiada za prace silnika. Zmiana oprogramowania tej jednostki w języku "tuningowym" nazywana jest chip tuningiem. Przez to słowo rozumiemy taka modyfikacje ECU dzięki której uzyskamy przyrost mocy nawet o 20% i momentu obrotowego do 25%. Obecnie program w ECU możemy zmienić na różne sposoby. Może teraz nieco o metodach i sprzęcie używanym w naszej firmie.
HAMOWNIA
Jest stacjonarnym stanowiskiem pomiarowym umożliwiającym pozyskanie niezbędnych danych do przeprowadzenia modyfikacji silnika, takich jak: moc,moment obrotowy i prędkość obrotowa
Usuwanie filtrÓw FAP / DPF
Oferujemy programowe wyłączanie filtra cząstek stałych FAP / DPF. Filtr cząstek stałych FAP / DPF może zostać wyłączony (a co za tym idzie - zdemontowany lub udrożniony mechanicznie). Filtr cząstek stałych to utrapienie dla wielu właścicieli nowych diesli. Większość konstrukcji jest skandalicznie niedopracowana, przez co uniemożliwia normalną eksploatację samochodu. Nie da się przy tym po prostu tego filtra "wyjąć", przebieg demontażu i modyfikacji wymaga wiedzy i fachowości.
SERWIS
- wymiana klocków hamulowych / oleje, filtry, i itd.
- naprawa aut seryjnych i nieseryjnych
NITRO
Sam koncept podtlenku azotu nie jest nowością i historia takiego doładowania sięga Drugiej Wojny Światowej. Wtedy to, kiedy w samolotach stosowane były silniki tłokowe, inżynierowie wpadli na pomysł zastosowania podtlenku azotu, który został wstrzyknięty do komory spalania. Metoda ta przedstawiła nowe możliwości pilotom, którzy zaczęli stosować to dobrodziejstwo. Nagle samoloty zrobiły się szybsze, mogły latać wyżej, a jednocześnie nie traciły swoich osiągów na dużych wysokościach. Po drugiej wojnie światowej, wraz z rozwojem silników odrzutowych, podtlenek azotu stał się zbyteczny. Wtedy to okazało się, że technologia wykorzystana w silnikach lotniczych może równie dobrze zostać zastosowana w silnikach spalinowych w samochodach.
Modyfikacje samochodÓw z silnikiem benzynowym
Modyfikacje mechaniczne można wykonywać w samochodach wolnossących jak i turbodoładowanych. Jeśli chodzi o samochody wolnossące to zmiana samego oprogramowania nie daje wymiernych efektów, dlatego należy zacząć od przeróbek mechaniki a dopiero na końcu wystroić całość elektroniką.
Modyfikacje samochodów z silnikiem turbobenzynowym
Przeróbki mechaniczne w silnikach turbodoładowanych możemy zacząć od wymiany programu sterującego jednostką - jest to najszybszy i zapewniający najlepszy stosunek przyrostu mocy do poziomu ceny.